trailrunning

trailrunning

tisdag 16 oktober 2012

Portugal

Äntligen! Nu är den bokad. Resan. Den som H rynkar på näsan åt och gärna ger som exempel på att jag är aningens knäpp. Resan då jag ska springa med Rune. Då jag ska morgonjogga på stranden, styrketräna med andra löpare och springa en gång till på kvällen. Som ni löpare redan förstått går resan till Portugal med Runner's world och Springtime travel. Vi har planerat denna resa i flera år pappa och jag och nu är den äntligen bokad. 16:e mars åker vi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va roligt!!!
Och Åh va avundsjuk jag är!!!

Någon gång i framtiden ska jag och Jonas åka dit tillsammans. Längtar redan, fast det troligtvis är flera år bort...
Fram tills dess får jag fortsätta ta fram minnena från Springtime-resan jag var på 2009...

Charlotte sa...

Låter som en grymt bra idé. Jag tycker de där resorna verkar guld!

Ava sa...

Grattis, du kommer att få fantastiskt roligt!