trailrunning

trailrunning

måndag 25 maj 2009

Länge sen...

Oj vad det var länge sen jag skrev här. Ibland är det som att tiden rusar iväg. Rinner mellan fingrarna som snaden i ett timglas. Jag mår väldigt bra just nu. Alla pusselbitar är liksom på plats. Enda problemet är att det inte finns tid och plats för allt jag vill göra. Hinner inte höra av mig som jag önskat. Eller hinner och hinner, men det blir liksom inte av. Vare sig till vännerna i Ö-bro eller H-holm. Saknar dem och tänker på dem. Följer bloggar och facebook-sidor. Men att höra av sig på riktigt. Att hälsa på. Det blir liksom inte av.

Den här helgen var vi i södra skärgården. Helt underbart. Grillade på en fantastisk altan med utsikt över havet. Det var precis som i en sån där pripps-blå-reklam. Så där som livet aldrig är på riktigt. Helt underbart. Lycklig.

Tre veckor kvar på jobbet nu. Största problemet att få tiden att gå och kännas meningsfull för alla de här sista veckorna. Sen blir det Malta. Sen sommarlov. Längtar.

Inga kommentarer: