trailrunning

trailrunning

torsdag 5 juni 2008

En dag kvar...

...sen flyttar jag. Göteborgare, jag smakar lite på ordet. Jo det känns bra. Riktigt bra. Dessutom blir första helgen ju tillsammans med allra bärsta vännerna från Hässleholm. Lite mjukstart liksom.

Imorgon klockan tio börjar packandet, eller lastandet. Sen kommer finaste pappa från Örebro. Han är verkligen en ängel som kör land och rike runt för min skull. Han och jag har flyttat åtskilliga gånger under årens lopp. Tror nog att han gärna skulle se att jag slår mig till ro. Helst i Örebro. Men Göteborg är ju i varje fall närmare. Tänk vilken tur jag har som har en så bra pappa och så bra vänner. Fyra stycken som föler med upp bara för att hjälpa till med flytten. Inte illa. Tack dessutom till Meral som fixade nyckel, eller försökte i varje fall.

Hoppas för allt i världen att allt går bra imorn. Jag är något av en orolig själ, så jag bekymrar mig lätt för att saker ska gå fel.

Ren och skär lycka är fortfarande den känsla som dominerar mitt liv.

Inga kommentarer: