trailrunning

trailrunning

torsdag 5 mars 2009

Uppdatering...

Fyra pass sedan i lördags känns riktigt bra. Idag blev det medelhård distans 8 km på drygt 40 minuter. Kändes bra. Var trött innan, men när jag väl kom ut var det skönt. Det är vår i luften nu. Blev omsprungen av ett gäng friidrottare, men det får jag väl ta. Jag sprang å andra sidan om några småjoggare så det får väl gå på ett ut. Jag känner mig ganska stark.

I morgon är det helvila. Klipptid efter jobbet och sen AW med champagne med Meral som jag inte träffat på evigheter. Kul, kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mina! Vad duktig du är, 4 pass..! Jag borde också vara så duktig, försöker hänga med din pappa ibland men det går för fort! Måste springa mera! Jag har anmält mig till Stockholm halvmaraton men det är inte förrän i sep så jag har några månader mer än dig på att träna upp mig! Kul att du verkar trivas i Göteborg! Tycker mig känna igen lite symptom på klädbesvär, tror det är åldern :)! Kram Charlotte