trailrunning

trailrunning

söndag 23 november 2008

trött...

Attans vad jag är trött nu för tiden. Orkar knappt hålla ögonen öppna. På jobbet är stämningen en aning tryckt vilket knappast ger mer energi. Men jag har börjat ha filmkunskap med mina 2:or och det är verkligen toppenkul. Fick en lapp från en av mina elever härom dagen. En väldigt fin och uppmuntrande lapp. Det kändes bra. Trots allt älskar jag mitt jobb. Det är så många aspekter av mitt liv som är toppen just nu, men det finns liksom alltid en liten gnagande trötthet ändå. Kanske är det bara mörkret. Kanske är det min ständiga värk. Ska till sjukgymnasten på torsdag. Har äntligen tagit mig för att ringa och boka tid. Får se vad de säger.

Nu ska jag slötitta lite på TV. Ensam hemma i Björkekärr. Ovant. Saknar H.


Inga kommentarer: