trailrunning

trailrunning

söndag 7 mars 2010

Nya tag

Efter en och en halv veckas ofrivilligt vilande är det dags för nya friska tag. Planen är två intervallpass varav ett i backe, lugn morgonjogg på rullband på fredag, tempo i form av Vårloppet på lördag och lugnt långpass på söndag. Eftersom jag inte är någon ultralöperska eller maratonaspirant utan en snabbhetsälskande långpasshatare så ska jag till helgen försöka mig på mitt första pass på över 15 km på många många år.  Hoppas på sol och sällskap.

2 kommentarer:

Anna sa...

15k är långt det också. Allt över 12k är långt för mig. Då krävs det alltid lite resonerande med mig själv. skönt att du är tillbaka.

mia sa...

Hej hej! Kul att hitta ytterligare en träningsblogg att följa. Jag skriver bara om träning ibland.. Mitt mål är Sthlm marathon. Hoppas du får ett fint Varv. Har sprungit det 2 gånger, men i år blir det inget tyvärr.

//mia