trailrunning

trailrunning

måndag 12 maj 2008

Göteborg i mitt hjärta

Har just spenderat en underbar helg i Göteborg. Solen sken som besatt och folket fyllde gator och torg. Jag gick omkring och toklog mot främlingar och tog små hoppsasteg på gatan. Helst ville jag dansa och sjunga. En intervju hanns med, träffade elever som åtminstonde sa att de gillade mig skarpt. De ska höra av sig i mitten av veckan. Bra för jag har ett par till att hinna med.

Sen var det möhippa för allra finaste Meral. Lite förvånad blev hon över att se mig där i slottskogen när hon var övertygad om att jag åkt hem igen. Det var en fantastisk dag med solskenspicknick, chokladprovning och den mäktigaste middag jag nånsin ätit. Josefines helt underbara vänner var ansvariga för att allt fungerade.

Hann också med att hämte mina nycklar och ta en snabb titt på lägenheten. Lite sunkig är den, men med lite färg blir det nog bra. Lite tråkigt badrum bara. Men men, lägenhet har jag och läget är toppen. Hann även sova i R's lägenhet som var fin, men lite liten. Men den låg urmysigt till uppe på en backe.

Är så taggad nu, vill flytta NU,men det är ju snart. Ska upp nästa helg och måla och gå på bröloppsfest. Kul kul. Sen är det inte långt kvar.

Kram

Inga kommentarer: