trailrunning

trailrunning

lördag 17 april 2010

Suck

Det blev inte mycket med den här veckan. Öppet hus i måndags satte käppar i hjulen för IK-joggträningen. Sen blev jag magsjuk i onsdags så det blev varken onsdagsträning eller KM. Nu är jag visserligen frisk, men kroppen orkar nog inte ett riktigt långt pass idag. Tror att jag satsar på två lite kortare i helgen, ett idag och ett imorn.  Nästa vecka är fullspäckad med jobb så då blir det också svårt att hålla sig till planen, med lite tur får jag in tre pass. Tiden rusar iväg nu. Snart är det dags för varvet. Får ta det som det kommer helt enkelt.

3 kommentarer:

Frykenmo sa...

Hej Mina, jag ser varvet som en trevlig tillställning. Svårt att sattsa fullt pga alla människor eller? Du får komma till Skövde i Aug på ultrafestival o springa 1tim eller 6 tim :-)

Ha det...frykenmo

Thomas Johansson sa...

"Det ordnar sig alltid, om man tar`t som det kommer"
Gammal schlager. Jag har också missat träning några dagar pga sjukdom och det blir nog ett par dagar till. Det blir nog bra, som Mina brukar säga.

Mikael Fredriksson sa...

Undrade just vart du tog vägen i onsdags... Hoppas du kommer på måndag!