trailrunning

trailrunning

torsdag 4 november 2010

Tjockisbilder



Jag har varit ganska dålig på att föreviga magen, eller vi tar magbilder varje vecka, men det är ju inte direkt bilder man delar med övriga världen utan mest för att se att magen verkligen växer. Tänkte i varje fall dela med mig av två foton på magen med exakt fyra veckor kvar till dagen D.


Annars har dagen varit produktiv. Både pluggat, jobbat och hunnit med en snabbis på gymmet. Om drygt två veckor slutar jag jobba och trots att jag aldrig trodde att jag skulle säga det, så känns det faktiskt ganska skönt.

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Ja den har växt lite sen jag såg dig sist, fint!!

Karin Engen sa...

Ja den har växt bra! Jag låter väl sådär jättefjollig nu, men jag tycker det är så himla fint med bäbismagar! Du är superfin Mina! (fast ibland får jag lite skäll när jag säger så, för hur efterlängtad bebisen än är så är det ju lite jobbigt att gå med en stor och tung extramage)
Snart är det dags :)