trailrunning

trailrunning

onsdag 27 april 2011

Vilodag?

Mina vilodagar är oftast de mest hektiska. De är fyllda med helt andra saker än träning och ofta är det just därför träning inte får plats. Jag bloggar ju mest om min träning, men livet innehåller ju som bekant så mycket mer. Idag har jag och Inez varit på universitetet och haft seminarium nästan hela dagen. Nu är det bara ett seminarietillfälle kvar den här terminen och bara ett läsår kvar tills jag kan lägga Specialpedagog till min yrkeslista. I mitt stilla sinne funderar jag redan på nästa utmaning. Kanske forskning vore nåt... men först ska jag bli klar med detta, det är ju trots allt en magisteruppsats kvar. Efter dagen på universitetet svängde vi förbi Eriksberg för en fika med Anna och Therese och deras bebisar Carl och Fanny. Mysigt! Sen var det dags för babysim där Inez fick prova på att dyka från en flytmadrass. Det var spännande, men lite svårt eftersom hon inte är så bra på att sitta ännu. Annars är favoriten balansringen, den kan hon ligga länge i och sprattla.

I morgon är det Boot Camp igen och en sväng kring slottsskogen med vagnen

Inga kommentarer: