trailrunning

trailrunning

fredag 28 januari 2011

misslyckad bildblogg


Dagens Join the movement träning gick galant. Inez satt småleende och betraktade sin till synes galna mamma som ömsom låg på golvet och flåsade, ömsom stod och drog i ett rött gummiband. När det sen blev dags för utfall med boll fick Inez, till sin förtjusning, agera boll. För att få lite mer liv i bloggen försökte jag mig på att föreviga detta med ett foto, men det blev mest suddigt och konstigt. Nån dag ska jag försöka filma istället...

Dagens övningar:

2 x 30 sekunder sidoplanka
1 x 60 sekunder planka
2 x 15 breda armhävningar (varav de 10 första i varje set på tå)
2 x 15 axelpress med exetuben
2 x 30 utfall med Inez

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger som jag alltid sagt, du är helt galen! =) Sjukt imponerad om du håller i din träning och övningar! Kul att du verkar trivas med mammalivet, tror Inez kommer må bra där hos er!! /Charlotte Wahlström

Thomas Johansson sa...

Var rädd om flickan! Hon är inget träningsredskap. Däremot kan hon få sitta och garva åt sin tokiga mamma som gör konstiga övningar.Snart kan hon följa med tokiga morfar på orientering!