trailrunning

trailrunning

fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys

här såg en sovande Inez ut för 10 månader sen. Nu är hon lite större men fortfarande lika bedårande



Idag finns det mycket som gör mig glad. Den fortsatt skinande höstsolen är en sak. Inez och hennes fantastiska leenden och pussar, en annan. Dessutom har vi hunnit med både långpromenad, mammaträning och en liten vagnjogg. Och inte minst har vi sovit ihop. Det är det mysigaste jag vet, att sova med armen runt Inez varma lilla kropp. Eftersom Inez sover rätt illa på nätterna, passar jag ofta på att sova med henne på dagarna.

Det som gör mig allra gladast just nu är dock att jag har en intervju på måndag. Jag är annars arbetslös på andra sidan föräldraledigheten och det ligger och skaver lite, som en sten i skon på långpasset typ. Men nu har jag alltså en intervju. Till ett jobb jag dessutom verkligen skulle vilja ha. Lite av drömjobbet faktiskt. Så håll tummarna kära vänner.


7 kommentarer:

mikael sa...

Tack så mycket för gratulationerna!

Hoppas det går bra på intervjun!

Cathrin sa...

Jag ska hålla tummarna! Ibland kan det dåliga vända och bli något bra. Hoppas det blir så för dig!

fitnesscoachen sa...

Klart jag håller tummarna!

Löpning & Livet sa...

jag ska hålla både mina och sixtens tummar!!

Jennie sa...

Lycka till på intervjun!

Miss Agda sa...

Jag håller självklart tummarna, hårt! Lycka till!

Det är mysigt att sova med de små, men alvar sover alltid i vagnen på dagarna. Dock oftast halva natten mellan oss om nätterna så då kan man kramas:)

mina sa...

Tack allihop!