trailrunning

trailrunning

torsdag 14 februari 2008

jaha då har jag en blogg...

Hmm... jag har alltså en blogg... det var kanske på tiden eftersom tidens anda verkar vara sån. "jag bloggar alltså är jag". Läste i Metro att de mest lästa bloggarna är skrivna av tjejer (något som ju stämmer på mig) som skriver om utseende smink och kläder (hmm... inte precis vad jag tänkt skriva om, men kanske)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om här, men det blir nog en del tankar om världen antar jag. Min söta fina Robert tycker att jag har intressanta tankar så därför har jag nu en blogg, kanske är han bara trött på att höra tankarna och vill att jag ska skriva dem här istället (PUSS PUSS).

Ni får vänta med spänning... blir nästa blogg om kläder och mode... eller om presidentvalet i USA...?

Inga kommentarer: