trailrunning

trailrunning

tisdag 24 augusti 2010

jag anar ett mönster

På senaste tiden anar jag ett mönster i bebisens rörelser. Strax före lunch är första gången under dagen som den gör sig påmind mest hela tiden. Det är ett intensivt bökande som inte går att undgå. Sen håller den sig lugn till framåt eftermiddagen, vid halvfyra tiden är det så dags för gymnastik igen, en halvtimmes bökande innan lugnet åter infinner sig. Sista passet kommer framåt nio-tiden, lagom när jag varvat ner. Det är ganska mysigt med denna regelbundenhet. Även om den ibland rör sig vid helt andra tider, verkar dessa vara favoriterna. 

MVC-besöket idag gick bra. Jag ska mäta mina sockervärden 6ggr/dag i en vecka och sedan gå på återbesök. Om värdena är bra kommer vi sedan mest hålla kontakten via telefon. Så  länge värdena är bra finns dte inga risker för varken mig eller bebisen vilket var skönt att höra.

I kväll blir det Kettlebellarmy, men först ska vi åka och hämta vår nya (nästan) fina bil.


Inga kommentarer: