trailrunning

trailrunning

måndag 28 februari 2011

Hemma igen


Nu är vi hemma igen efter ågra dagar i Örebro. det har verkligen varit n toppenresa med massor av mys och fullspäckat schema nästan hela dagarna. Inez har trivts som fisken i vattnet och verkligen solat sig i all uppmärksamhet. Hon är verkligen en riktig "gå bort bebis" som trivs bäst när det är mycket folk och stoj och stim. Tågresan, som jag var lite nervös för, gick som på räls både dit och hem.

Nu fyller vi på depåerna i väntan på att H ska komma hem. I kväll ska jag nämligen på IK Jogg-träning i Skatås. Det har jag sett fram emot sen förlossningen, eller egentligen ännu längre. Inez ska vara med H och även om jag vet att det kommer att gå bra så är jag lite nervös. Jag har ju aldrig varit utan henne mer än en timme förut. Lite nervös är jag även för träningen. Hur kommer det att kännas att springa med klubben igen? Toppen säkert, men sist jag var där kändes det mest jobbigt att inte kunna ta i som vanligt på grund av graviditeten. Nu är jag ju
några kilo lättare, men fortfarande långt ifrån toppformen. Som tur är har Bodil ordnat en liten rehabgrupp för oss som av olika anledningar inte är i bästa slag.

Det blir nog toppen. Avslutar med en IK-jogg bild från i höstas när jag gravid och glad sprungit Lindholmenstafetten.

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Åh vad roligt! Du kommer säkert komma tillbaks rätt snabbt nu när du väl är igång. Och om tre, fyra veckor är det min tur! Du får rapportera om ifall man blir så där urstark som det ryktas att man blir efter en graviditet och förlossning :)