trailrunning

trailrunning

fredag 18 februari 2011

Plugg

Solen skiner utanför fönstret och det är återigen fredag. När man är ledig hela tiden flyter dagarna lätt ihop och helgen blir kanske lite mindre viktig. Samtidigt betyder ju helgen att H är hemma och det är ju verkligen något att se fram emot. Helgen betyder numera också löpning utan vagn och just denna helg en del plugg. Jag läser till specialpedagog på halvfart och kan villigt erkänna att jag inte riktigt lagt ner så mycket tid som jag borde på detta de senaste veckorna. Därför sitter jag nu med böckerna framför mig och Inez i knät istället för att njuta av solen. Ju mer jag hinner idag desto mindre behöver jag göra i helgen. I eftermiddag får vi dessutom besök, så jag får nog lägga på ett kol


1 kommentar:

Marta sa...

Imponerande att du fixar att plugga samtidigt som du är mammaledig. Jag har bekymmer att få ihop ett vettigt blogginlägg vissa dagar när Alma bara vill vara i min famn. Hoppas du får massor gjort idag så det blir lite helg för dig oxå!