trailrunning

trailrunning

fredag 18 april 2008

Mina styrkor enligt Facebook

Jag?:

Idag när jag gick igenom mina mejl hade jag fått ett från Facebook. "Dina styrkor och svagheter enligt dina vänner" hette det. Jag förstår inte riktigt hur det gått till, men mina styrkor är "Sexigast, snyggast kropp och mest åtråvärd" mina svagheter är "Vetenskapsman". Jag som alltid varit den smarta tjejen med höga betyg... aldrig den snygga. Hela min värld vänds upp och ned (eller kanske inte, men ändå). Jag vill nog hellre anses smart än sexig... helst såklart både och, men om jag får välja är jag hellre Geni än Dum blondin. Frågan är ju hur facebook kommit fram till detta... har mina vänner en helt skev bild av mig? Eller har jag kanske fel vänner på facebook.

Det troligaste är dock att jag inte borde fundera kring detta alls... men det är fredagkväll och jag har lugn hemmakväll... lite småtråkigt helt enkelt.


Nu ska jag krypa upp i soffan å äta godis.

Kram

Inga kommentarer: