trailrunning

trailrunning

lördag 27 februari 2010

vårlopp...

Svullnaden har lagt sig lite, men bara en aning. Eftersom den först växte dramatiskt så ser jag ungefär ut som på bilden nedan fortfarande. Idag har jag dock kunnat peta i mig en och annan räka så det blir bättre och bättre. 

Eftersom jag ju har löpförbud har jag ägnat dagen åt lite shopping och fika med H medan J var på barnkalas. En lagom eftermiddag som avslutades med att jag anmälde mig till vårlopp och seedningslopp.  Vårlopp förresten. Med all den här snön blir det kanske inte direkt nåt vårigt med vårloppet. Inte om två veckor. Aldrig att all snö hinner smälta. Knappast några snödroppar eller tussilago i vägkanten. Knappast fötter mot grus på Skatås åttan. Men pappa kommer hursomhelst så Vårlopp blir det. Även om det mer blir snölopp, eller möjligtvis tölopp.  

Inga kommentarer: